კრიტერიუმი
|
ძალიან კარგი 10
|
საშუალო 9-8
|
საშუალო 7-6
|
დაბალი 5-1
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება.
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა.
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა.
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა.
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა.
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება.
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები
სწორად და თანაბრად გადანაწილდა.
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო ,მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად
გადანაწილდა.
|
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები
არათანაბრად გადანაწილდა.
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილებულა
|
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთ ქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
|
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედების და აზრთა გაზიარების უნარი
|
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარის
|
დროის ლიმიტი
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა.
|
ნაწილობრივ იცავენ დროის ლიმიტს
|
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი. ჯგუფის წევრებს შორის იყო
პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები.
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური .ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად
პოზიტიური ურთიერთობები იყო
|
მხოლოდ ერთი - ორი მოსწავლე აქტიურობდა ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ
წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა
თანამშრომლობითი გარემოს
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment