შეფასების სქემა

კრიტერიუმი
ძალიან კარგი 10
საშუალო 9-8
საშუალო 7-6
დაბალი 5-1
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება.
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა.
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა.
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა.
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა.
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება.
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა.
სამუშაო ორგანიზებული იყო ,მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა.
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა.
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილებულა
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთ ქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი.
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედების და აზრთა გაზიარების უნარი
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარის
დროის ლიმიტი

საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა.
ნაწილობრივ იცავენ დროის ლიმიტს
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური  და სამუშაო ნაყოფიერი. ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები.
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური .ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო  
მხოლოდ ერთი - ორი მოსწავლე აქტიურობდა ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემოს

No comments:

Post a Comment